Mă gândesc de ceva timp cum să pun în câteva randuri ceea ce cred despre jocul Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint. Acest lucru mi se întâmplă deoarece sunt cuprins încă în cele ”30 de minute” de joc, când nu știu exact cât de mult îmi place povestea jocului și cât de mult doresc să îl termin. Astfel, ca să nu mă întind mult la vorbă încep cu partea cea mai evidentă și anume grafica: pentru un joc lansat în 2019 grafica mi se pare și acum uimitoare, plăcile video precum Nvidia din seria RTX pun în evidență efortul depus de cei care au creat jocul.
Dacă nici voi nu vă mulțumiți cu setările implicite, atunci modificarea setărilor grafice este o necesitate. Acest lucru ne apropie și mai tare de al doilea lucru care mie îmi place la acest joc: mediul înconjurător. Ca și în cazul Wildlands, putem experimenta misiuni în zone diferite de relief, în care sunt simulate diferite tipuri de climă. O notă interesantă aici față de Wildlands este că natura poate și te va ataca mai mult dacă se întâmplă să nu ai grijă pe unde umblii.
Poate v-am plictisit cu aceste rânduri, mai jos aveți și un trailer de lansare din anul 2019:
Încă sunteți aici, mulțumesc !!! ajung acum și la lucrurile care nu-mi plac. Primul lucru, cel mai enervant în opinia mea, este faptul că uneori… când ai nevoie ca ”lumea să te susțină”, sfărșesc în a fi prins sub stânci de exemplu. Mai precis trec prin textura generată de joc cu stânca în cauză și practic ajung ”sub ea”, lucru deloc plăcut când doar doresc să mă ascund de exemplu. Din păcate situația acesta se produce peste tot în joc, aleatoriu, cu texturile generate.
Pentru final… am lăsat povestea jocului. Nu este bună, nu este rea, dar nu este nicio telenovelă. Jocul este un FPS(First Person Shooter), ideea de bază a jocului este să îți dezvoltați un personaj cu care să ajungi la finalul jocului. Desigur la acest capitol dacă vă imaginați că puteți face doar misiunile principale fără cele secundare sau cele de facțiuni vă înselați, așa cum am pațit-o și eu.
Distracție plăcută !